ردیف |
سیاستهای اصلی |
ذینفعان |
1. |
اجرای سیاستهای بالادستی |
بیماران،همراهان ، کارکنان |
ـ اجرای استاندارهای اعتباربخشی ـ اجرای نسخه نویسی الکترونیکی ـ اجرای طرح دارویار و اصالت دارویی |
||
2. |
جلب مشارکت و رضایتمندی ذینفعان (بیماران ،همراهان ،کارکنان ،بیمه های طرف قرارداد، شرکتها و ... ) |
بیماران،همراهان ، کارکنان |
ـ اهتمام در جهت افزایش رضایت گیرندگان خدمت و ارزش نهادن به نظرات آنها ـ پیگیری امور بیماران و بررسی انتقادات و پیشنهادات ـ ارتقاء سطح سلامت جامعه و کارکنان در راستای فرهنگ سازی و ارائه خدمات |
||
3. |
ارائه خدمات ایمن و با کیفیت و ارتقای ایمنی بیمار ، مدیریت خطا |
بیماران،همراهان ، کارکنان |
ـ ارتقاء کیفیت هتلینگ ـ ترویج فرهنگ گزارش دهی خطاهای پزشکی در جهت ارائه خدمات ایمن ـ تقویت بهره وری ،کارایی و اثربخشی خدمات بیمارستان ـ ارائه خدمات به روز با تجهیزات نوین |
||
4. |
افزایش بهره وری و بهبود مدیریت منابع (انسانی، مالی و فیزیکی) |
بیماران،همراهان ، کارکنان |
ـ تأمین نیروهای انسانی و توانمندسازی و آموزش آن ها ـ افزایش درآمد و کاهش هزینه ها و جلب مشارکت سازمانهای مردم نهاد و خیرین |