دوشنبه ١٩ آذر ١٣٩٧
امام صادق عليه السلام: تو طبيبِ نفْسِ خويش قرار داده شده اى، و درد به تو نشان داده شده و نشانه سلامتى به تو شناسانده شده و به دارو راهنمايى شده اى ؛ پس بنگر كه چگونه به درمان خود مى پردازى
پرسشنامه رضایت سنجی بیماران از خدمات بیمارستانی

بیمارگرامی:

این پرشسنامه به منظور سنجش میزان رضایت شما از نحوه برخورد و عملکرد واحدهای بیمارستان ارائه شده است خواهشمند است به سوالات با دقت پاسخ دهید تا شما نیز در افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده سهیم باشید. لازم به ذکر است پاسخهای شما بدون نام و محرمانه خواهد بود و تکمیل این فرم هیچگونه تاثیری در روند درمان بیمار شما نخواهد داشت. (پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما سپاسگزاریم )

سن تکمیل کننده فرم:
جنسیت تکمیل کننده فرم:
تاریخ تکمیل فرم:
تکمیل شده توسط: بیمار همراه بیمار
موضوع ردیف عنوان خیلی زیاد زیاد متوسط کم خیلی کم
پذیرش
1 میزان رضایت شما از اطلاع رسانی واحد پذیرش در مورد هزینه ها و بیمه ها و ... چقدر است؟




2 میزان رضایت شما از برخورد پرسنل واحد پذیرش چقدر است؟




نگهبانی 3 میزان رضایت شما از عملکرد پرسنل نگهبانی در ایجاد نظم وآرامش در بخش چقدر است؟




پرسنل خدماتی
4 میزان رضایت شما از برخورد پرسنل خدماتی چقدر است؟




5 میزان رضایت شما از نظافت بخش و سرویس های بهداشتی چقدر است؟




کادر پزشکی
6 میزان رضایت شما از نحوه برخورد پزشک معالج چقدر است؟




7 ارائه آموزشهای لازم در طول درمان و ترخیص توسط پزشک به شما؟




8 در دسترس بودن پزشکان در صورت نیاز؟




کادر پرستاری
9 پرستاران رفتار محترمانه با من داشته اند




10 در هر شیفت پرستار مراقب من ،خود را معرفی می­کند




11 پرستار در ابتدای بستری راهنمایی لازم را در خصوص معرفی بخش ،دستبند شناسایی، زنگ و... انجام دادند




12 پرستاران در طول بستری در خصوص بیماری و داروهای مورد استفاده آموزش های لازم را به من دادند .




13 پرستاران بخش در موارد مورد نیاز به موقع بر بالینم حضور می ­یافتند




14 پرستاران حریم خصوصی من را در زمان انجام خدمات بالینی رعایت می ­کردند




15 پرستاران پیگیر اقدامات تشخیصی مانند سونوگرافی ،آزمایشات ، سی تی اسکن و ... بوده اند




16 پرستاران قبل از انجام هر اقدام و کارهای مراقبتی ،اطلاعات و توضیحات لازم را به من می­دادند




17 برای برطرف نمودن درد ناشی از بیماریها اقدامات لازم را انجام می دادند




18 رضایت کلی شما از مراقبت پرستاری به چه میزان است




تغذیه 19 طرز برخورد مسئول توزیع غذا




20 نحوه سرو غذا




21 کیفیت غذا




ترخیص و صندوق
22 سرعت انجام ترخیص و برخورد پرسنل صندوق




23 ارائه راهنمایی لازم برای انجام امور بیمه گری




24 برخورد پرسنل ترخیص




امکانات رفاهی
25 چگونگی حفاظت از اموالتان




26 وجود آرامش در بخش (وضعیت سرو صدا ،نور تهویه و ... )




27 میزان رضایت شما از حضور به موقع و برخورد کارشناسان بیمه




28 امکانات برای همراهانتان(غذا،صندلی و... )
29 وجود مکان مناسب برای انجام فرایض دینی
30 علائم راهنما برای مراجعه به واحدهای مختلف




31 عایت حفظ حریم خصوصی و تفکیک فضای زن و مرد



در صورت نیاز مجدد به بستری آیا تمایل به انتخاب این بیمارستان را دارید ؟ بله خیر
به چه دلیل:
آیا به دیگران توصیه می کنید به این بیمارستان مراجعه نمایند ؟ بله خیر
به چه دلیل:
مدت زمان انتظار جهت تشکیل پرونده : دقیقه
مدت زمان انتظار جهت انجام ترخیص : دقیقه
چنانچه پیشنهاد یا انتقادی دارید،ذکر بفرمایید :
متن درون تصوير را وارد نماييد: متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید 
*

آدرس: نهاوند، میدان کوثر، بیمارستان شهید آیت الله قدوسی         تلفن تماس:     3265603(081) - 3265602(081) - 3265601(081)       فکس: 3265613(081) - 3265609(081)

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به بیمارستان شهید آیت الله قدوسی می باشد.

طراحی و توسعه: واحد فناوری اطلاعات بیمارستان آقای مهندس مهدی امرائی